Subject: Riigiteel sidekaevu asendamine sidekapiga - Tehnilised tingimused taotlus
From: "Toro Kristjan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 14:19:17 +0200

Tere

Vastavalt ELA SA tellimusele koostab Connecto Eesti AS ehitatud sidekaevu
asendamist sidekapiga projekti.

Sidekaev demonteeritakse ja asendatakse sidekapiga riigiteele 22 Rakvere –
Väike-Maarja – Vägeva tee km 25.81.

Sidekapi asukoht jääb samaks sidekaevu asukohaga.

Palume Transpordiametil väljastada tehnilised tingimused sidekaevu
asendamiseks sidekapiga.

Lisatud on eelprojekti skeem, mille koopia on manuses.

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5360 2611

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee